110402

Hejsan, tittade nyss på Beck - I guds namn. Tycker just att den filmen e så bra, t.o.m sorglig, och jag som e så känslig nu ha ha. ;)
Vaknade väl vid ett idag kanske.. Sedan kom leszeks mamma, peter o adam. Dom hade köpt en massa fina kläder till lillen. :P De kommer upp lite senare lovar jag hehehe. Sedan stannade dom på lite fika, en stund.
Sen gjorde jag och älsklingen mat, makaroner o en liten egengjord korvstroganoff (stavning?) .. Jag och älskling har en tvättid mellan 9-12, så då blire o tvätta.. Vene vad som händer o sker idag, älsklingen e somsagt sjuk .. Så blir o pyssla om han lite i alla fall. Annars då? we will see. Kanske kommer förbi någon sen. :P


Pussar! / eran. ♥


Blev någon lurade igår då? ;) hihi. Inte jag i alla fall :(

Kommentarer
Postat av: felicia ♥

Hej Elin :)

Vad ska du göra ikväll? <3

2011-04-02 @ 18:47:35
URL: http://feliciarydins.blogg.se/
Postat av: annsoh

jaha!! oj :D

2011-04-02 @ 20:40:07
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0