100924

Hejsan hoppsan sa! =)) ..

Igår kom älskling till mig, vid typ 7-8 tiden? vi drack lite, tittade på ett one tree hill avsnitt, de var för mysigt.
Vi pratade väl lite också, sen somnade vi väl haha , efter ett tag dock, vi la oss väldigt sent har jag för mig?
aja, han har nyss åkt iväg, och jag ska hoppa in i duschen och sedan fixa mig lite, sen ska jag till stan och köpa skor och kanske något till felicia ? om hon endå är på stan,  alltså en födelsedagspresent.

Idag ska älskling följa med till morsan, han kommer lite senare än jag dock. Blir att vara där en stund, sen ska vi ta någon öl på stan, och sedan vidare till hans bror tror jag...

Ha de bra, försöker skriva sen, annars imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0