100922 - anställningsintervju!

Hallå hallå! :) Sitter här o ska precis börja sminka mig o fixa mig lite grann! :) .. Är sjukt nervös? hur kommer det att gå? kommer jag att göra bort mig? jag är inte direkt bra på anställningsintervjuer! Men det borde väl endå gå bra? eller?  Jag hoppas det i alla fall.. Skriver sen när jag kommer hem, om hur det gick! För jobbet verkar ju endå rätt så soft faktiskt .. Men jag är inte direkt världens duktigaste person på o jobba ha ha! Men någon gång måste man väl bli det! haha...

Aja, nu måste jag fixa mig, pappa kommer o hämtar mig vid halv tio ungefär, för ska vara där klockan tio, men tar tid o åka dit + att jag vill komma dit lite tidigare, så att jag inte kommer försent, och att komma dit lite tidigare är bara bra. Får hålla tummar och tår nu då! (Y)

Puss och kram! / eran!


Kommentarer
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Hoppas det gick bra! Vad är det för jobb?

2010-09-22 @ 12:23:45
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0