the new moment.

hejsan, sitter hos älskling i hans lägenhet medan han jobbar ha ha.
menmen, ska väl se någon film, snacka me några på msn, och sedan lägga mig o sova,
sen när älsk kommer hem så ska han väcka mig, så ska vi se en film
sen sova igen haha xD sen imorgon, tror släkten kommer då?  iaf några. Eftersom pappa fyller idag.

jag och natta pratade om att börja på gym snart, i typ 3 månader sålänge, o se om de vore nått för oss?
vore helt enkelt supderduper bra jue.. Komma igång med träningen och få muuuskler. hihi.
Hoppas hon vill de bara? haha vi snacka om de idag iaf, och verkade som hon ville de iaf ;)
Typ två gånger varje vecka vore en bra början ;)


På torsdag ska älskling sova hos mig, moha. Jag och han ska väl säkerligen dricka lite och mysa bara. På fredag ska han antagligen träffa mamma;) sen ska ja o han kanske gå på bio oså. haha puss










Jag älskar dig Leszek Hoffman! ♥ Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig, du är det bästa som hänt mig. Jag känner nu att du är den rätta för mig, känner att jag skulle kunna leva mitt liv med dig föralltid.. Vet att det är de jag vill. Är världens lyckligaste person omkring dig. Älskar att va i din närhet  och älskar dig. Saknar dig så fort jag går utanför din dörr, vill bara springa in tillbaka och kyssa dig, hålla om dig o aldrig släppa taget. Vet att vi ses jävligt mycket, men fan jag tröttnar aldrig, jag vet det. Men vi e inte med varann hela tiden heller, men mycket ses vi, men det är bara världens mysigaste grej helt enkelt. Kände bara att jag ville skriva ner det :) Jag älskar dig mest av allt o alla, du är mitt liv och det är dig jag vill leva med resten av mitt liv.
28/07-10, det bästa datumet! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0