stay the night! :*

Åkte ner till maxi och köpte typ hudsaker, haha bra (Y) uttråkad till hundra? haha ..
aja, ska äta friterad pommes och chicken bites idag, tummen upp för det hähä.
Sen ikväll ska jag sova hos lilla elin, haha tjejen rädda min dag, . Klarar fan knappt o va ensam en enda dag alltså .. är fan för van att sova med min lilla älskling eller med kompisar jue! (; ..
men iaf, de blir väl film o mys? sen imorgon kanske kanske jag ska tatuera mig igen, antingen åker jag dit med carro, eller med emma & linn? dunno. =) Ska bli kärlekssymbolen på kinesiska på min handled, tog en bild på den och de såg jävligt bra ut faktiskt hehe. Hoppas de blir imorgon? villvillvill :*

Sen efter ska jag sova hos min älskling, elle så sover han hos mig, de återstår o se! :)  Bara jag är med han så blir jag nöjd thih! :*


Dagens låt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0