Ny tatuerad ! ;)

Kom nyss hem! Var med emma bp och carro o tatuerade oss, tog tid men värt det tycker jag, verkligen värt pengarna o allting. Jag gjorde ett japansk tecken typ? kärlekssymbolen på handleden, jag tycker att handleden gör iaf mer ont än andra ställen?  iaf, rätt så skön känsla endå:) Emma skrev något på japanska och carro gjorde något typ på magen :) fina vi blev iaf ;) .. Ska ta bild på min när jag tagit bort plasten för nu ser man typ inte så bra, och så fyllde han i min andra tatuering på handleden :) .. Carro led iaf xD emma med haha. sötnötar.

Nu ska jag aldeles strax äta, sen chilla lite och sen vid 12 ska jag  cykla iväg till min älskling. Blir film & mys med honom, för underbart! Puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0