nära på att bli krock.

Gick och träffade carro idag, :) tog en cigg elle två, snacka lite skit och sen så åkte jag iväg till älsk ;D .. och vet ni vad som händer på vägen? hahahaha .. jag cyklade, i min egna värld, det kommer två killar på cykel som precis svängt, dom ser inte mig, jag ser inte dom, det var ju somsagt möörkt ute ;) .. Sen ena killen tvärnitar, jag med.. och den andra flög av cykeln ;o ja bah - oj shit, hur gick de? gick de bra ;o ? " han bah - aa det är lugnt hehe =) " men endå, hahahaha lite småkul, men vart endå tvungen o fråga hur de gick, kunde ju skadat sig ;b .. sedan vid varberga, så smsade jag och var nära på att krocka med en till, ja bah jäävlar. oh så härmade han typ. haha .. aja, nu väntar jag på att älsk ska komma hem, o lyssnar på musik just nu. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0