min tumme är döende.

jaa så är det... :/ nästan iaf ha ha! Kan fortfarande inte röra den typ :/ gör svinigt ont i så fall. Vet inte hur fan jag jämt ska lyckas skada mig på nått wierd sätt? Har förmig att jag ramlade och sen typ ramlade jag på tummen ? O.o ( hur det nu kan gå ) sen typ att den vreds om osvosv.. Så jaa, vaknade av att det gjorde ont .. och det gör de fortfarande, Behöver dock inte röra den, men jag får tvångst att göra de ibland för att det  gör ont! ;) aja.. nu ska jag inte tycka synd om mig själv inte!! ;);) ..

Sov i typ någon timme förut, somnade .. och orkade inte göra ett skit endå, för man blir helt slut efter kursen, dock bara tills torsdag! Men jag börjar digga gruppen lite ;) jag och elin blev vän med många av dom i facebook! Så då frågade jag en i gruppen om vad han tyckte om gruppen, han tyckte att den är awesome och  skön! Kan säga att jag håller med ;) man får fan ett gott skratt, och de förlänger ju livet, visst? .. Sen snackade vi om några i gruppen, som vi typ diggar mer än mest .. ha ha! alltid kul med nytt folk o kul att få nya vänner det med! ;) ..

Sen var det en som skrev till mig ifrån gruppen :
Brian - Ni två är läskig vetni... D; " Haha kan inte mer än annat hålla med han! D:  Jag och elin e läskiga, ruhruhruh! VI skrattar för det minsta lilla i gruppen, och vi är gruppens clowner också hihi.. De tycker nog de mesta där D: ..

aja .. imorgon sover jag hos moder, för min lilla älskade felicia fyller år. muuuha! Grattiiiiis stortjejen!
Sen på torsdag äre sista dagen i kursen, sen arbetsförmedlingen o sen nått mer, senare på kvällen blire o sova hos min älskade pojkvän! <3 jag kommer dra dit när han jobbar och ladda ner filmer tills han kommer hem hihi. & han sover hos mig på fredag!! friday all night ;) .. sa till alla på festen igår att jag skulle ha värsta festen? men tror fan de inte blir alltså, blir nog lite mys med älskling istället ha ha!

Vad händer mer i helgen då? kanske umgås med lite kul folk, o tat lugnt maybe och sen vara mycket med min älskling som jag älskar mest av allt o alla! hihi..

Btw, har ätit världens godaste kött och sås, med potatoooos! Ska väl se en film, tänkte se "The new guy"! Den verkar otroligt bra, men de får vi se sen! Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0