listen to your heart

Kom in för en stund sen! Var hos carro sen typ 8-halv9 något, vi drack väl en cider elle va de var, och en öl bara. Inget mer. Vi snackade lite, lyssnade på musik och umgicks helt enkelt =)) !  Mysigt äre ju.

Nu vet jag inte vad jag ska göra? saknar leszek så jävla enormt mycket, han är min o bara min föralltid! Sådäså!

Får se vad som hitts på, orkar inte direkt festa heller .. nejfan.. och orkar inte gå ut eller någonting..-

Jag och carro planerade min 20 års dag förut, haha långt kvar jag vet. Liksom i dec :/ men what ever, det är lika stort som svampen! ;) .. Vi ska typ hyra lokal iaf, sen ska jag och hon + några till lägga ihop pengar, så ska vi köpa jätte mycket alkohol, så inte allt tar  slut mitt i festen elle något hhehe. Men iaf, mer får ni absolut inte veta kan jag säga ;) Trore blir så? eller så blire bara en liten fest med nära och kära, det återstår o se.

Puss på er iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0