home sweet home ?!

Kom nyss hem ifrån elin, följde med henne , hon skulle köpa mobil :) fin var den. Sen så snackade vi en hel del like allways!! :D .. Nu sitter jag o äter potatis och fiskbullar xD Ska väl fixa lite i datan, sen ta en dusch vid tio tiden ungefär :)

Imorgon blire arbetsförmedlingen 10.15 i ungefär en timme skulle jag tro? måste ha med slutbetyg men har inge, elle jo men hittar inte ;o så får typ säga att jag ska försöka få tag på det tills nästa gång.
SKa försöka ringa min gamla mentor imorgon innan jag åker, igen.
Sen efter blire hem o chilla, kanske städa?  och sen kommer älskling till mig :D
Blir film , mysiga pratstunder  o några groggar kanske! ;)

MYYYYYYS! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0