god kväll.

sitter hos älskling medan han och mahad e i statotil o ska köpa lite godsaker, chips oså ;) .. Kanske blir någon film och mys? hihi
lugnt blire iaf. men ville ba skriva ett litet inlägg.. Ska ringa ett viktigt samtal imorgon också, göttans. Sen får vi se hur jag gör med mitt slutbetyg ... behöver ett nytt..  men lärarna e fan helt sjuka, behöver egentligen den tills på måndag? men får väl försöka få tag på de så snart som möjligt, säga te dom att jag försökt oså, försöka lite hårdare kanske man få gö ;b

men iaf ska sluta just nu, e lite trött på människor som tror att dom e något, oså.. trött på människor som gör exakt samma sak som sig själv, som vill va som mig, haha fattar ej hur man kan vilja de? men de finns folk som gör som mig, vill som mig ooch föröker se ut som mig xD hha jag tycker att de e bättre o va som sig själv? göra som man själv vill, och tycka o tänka anorlunda, som sig själv .. är de inte då man e sådär unik? .. menmen (; ..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0