fullt av skitsnack...

Det är mycket som pågår i min hjärna just nu, mycket tankar kring skitsnack och en massa annat.
En sak handlar om en vän,  inte skitsnack ere, men det handlar om falskhet. Liksom vi kan säga att jag och hon bestämmer att göra något, kul eller tråkigt.. Vi har bestämt i några dagar, vi smsar om det samma dag ... och sen helt plötsligt slutar hon höra av sig, sen hör hon av sig några dagar senare som om inget har hänt "hej vad gör du" .. -.- är inte det falskt? asså så sitter jag där o väntar, .. väntar .. inget svar,  och jag har liksom sagt nej till alla andra som frågat om vi ska hitta på något .. och sen får jag komma till dom o fråga om dom vill göra grejen ist, och de blir liksom sista minuten.. Stör mig på sånna skitungar.. Men orkar heller inte bråka om det, men sa som jag tycker att hon är falsk...

Sen en till grej .. Blev osams med en "bästa kompis" som visade sig vara en skitunge som inte ens e värd o leva för det han gjort ... aja iaf .. till saken .. Han går runt o säger till mina kompisar som OCKSÅ är hans kompisar att jag snackar skit, bara för o göra mig osams med mina vänner ? hur fittigt är inte det :S .. eller hur omoget är inte det??? Men som tur är så tror inte de mesta att de e sant, men en .. en person tror det .. och de värsta är att jag inte ens snackat om henne? jag snackar inte skit om mina vänner .. så fattar inte hur hon kan tro det? Jag vet vad jag sagt o inte, har sagt att jag tycker hon e lite omogen oså, men vem är inte det ibland? inte direkt skitsnack, ska man snacka om någon person så kan man lika gärna gå o säga det till den personen istället för o gå bakom ryggen ?? eller har jag fel? Men det är hennes problem om hon tror på hans ord .. för han har nog snackat mer skit om dig än vad du anar, och jag har alltid skyddat dig .. För jag är en sån person som inte kan snacka skit om mina vänner, mår bara dåligt då¨.. och inte ens värt det .. !  Men jaa, falska människor finns det fullt av.. tyvärr. Alla har nog vart falska någon gång också, men tillslut växer man upp förhoppningsvis .. iaf vissa, andra inte ... ;)

aja, är lite småsur / ledsen på annat också, men de tar jag inte här just idag, tyvärr .. kanske vaknat på fel sida annars ;b ?

// eran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0