söt bild felicia gjorde till mig va ? ^^ Min älskade lilla syster, älskar och saknar dig enormt. Imorgon ska vi mysa! <3

aja nää, nu ere dags för sängen, fast kommer bli otroligt svårt o sova eftersom e inte van o sova själv + har sovit hela dagen idag me älskling.
Iaf, imorgon ska jag till mamma o syster, ska bli så otroligt mysigt, för det var verkligen veckor/månader sen sist? förlåt.. men har vart mycket oså nu, men iaf nu kommer jag ju komma ;)
Så blir väl mys där iaf ^^ Sen på tisdag efter träningen kommer älskling till mig, efter hans träning dock ^^ .. o stannar till onsdag o tills jag kommer hem ifrån kursgrejset.





Du är det bästa som hänt mig. Det går inte att beskriva med ord om hur mycket du betyder för mig, men det är enormt mycket! Jag är så jääävla lycklig med dig. Glad att vi fann varann. Jag är glad att jag följde med jessie på fest hos mahad och att du kom dit, för det var första gången jag såg dig. Sedan började vi festa, åka o bada & titta på film tillsammans och kom varann ennu närmare. Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går och att vara utan dig i bara en sekund känns för jobbigt. Jag kommer alltid att älska dig och jag saknar dig enormt mycket redan. Jag gör allt för dig och kommer alltid att finnas för dig oavset vad! Du är mitt allt.
Jag älskar dig Leszek Hoffmann! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0