100926

Älskling drog för en stund sen, till jobbet :( så sitter här med en macka och tråkar, vad finns det o göra idag? helt uttråkad är jag alltså. Skulle klippa mig men de hade inte tid idag, utan imorgon bara :/ .. får se om jag gör de imorgon, elle nån annan dag i veckan helt enkelt. Beställde iaf, sen får vi se om jag orkar åka dit imorgon eller ej.

Älskling kom igår vid halv 2 tiden på natten, efter jobbet. Vi tittade på Doghouse, lite konstig film om jag får säga det själv, men det gick o kolla på den ;b .. Sedan la vi oss och somnade rätt så fort faktiskt.

Min mobil dör typ varje natt ;S elle asså fattar ej att de kan ta så mycket batteri när man ej gör något? hmm, så vaknade vid halv ett, och såg att den var avstängd, så sattte den på laddaren, bra att jag vakna annars hade leszek försovit sig ;b

Nu får vi se vad som händer o sker idag. Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0