100923

Hallåhallå! :) ..
Vaknade klockan 8 typ, ska väl klä på mig och fixa mig lite grann har jag tänkt mig =)) ..
Orkar nog inte sminka mig idag? blirr så jävla lat med det på senaste, ha ha!
Ska endå bara vara i arbetsförmedlingen i typ kanske 1 timme, fan vart kan mitt slutbetyg vara? liksom jag har ju det, och jag vill ju inte få mindre pengar bara för att jag inte har med mig det idag? hoppas jag kan ta med det nästa gång, för då ska jag verkligen försöka fixa mitt slutbetyg! Måste skicka in ansökan + slutbetyg till komvux med ju o.O hoppas de inte är försent?
Aja, efter jag vart i af, så ska jag cykla hemmåt, och sova i kanske 1-3 timmar, och sen vid 5-6 kommer min lilla älskling till mig, förbra dag det kommer bli, alltså när älskling kommer hit dårå :) <3


Ha det bäst. Puss!

Kommentarer
Postat av: jenny

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN ! :P

STÄLL ERA FRÅGOR,

OCH SÅ SVARAR JAG OM CA 1 DAG ! :)



kram.

2010-09-23 @ 17:16:05
URL: http://tieepjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0