100921

Låg och kollade på film igår natt, men råkade tydligen somna vid kanske tre-fyra tiden på morgonen? och sedan vaknade jag precis när älskling kom hem vid sex - sju tiden, hörde han tydligen öppna dörren. Det är alltid så, när jag sover där hos honom, och han kommer hem ifrån jobbet fast jag sovit, så vaknar jag alltid. Är väl känslan? känner väl att han kommer hem! :) .. Hade tittat på ensam hemma två iallafall. Men när han kom hem tittade vi på Love at first hiccup, helt okey film faktiskt, :) Sedan mös vi lite, och sen så ringde en ifrån Poolmedia, och frågade om jag kunde komma på anställningsintervju imorgon klockan tio o.O .. Sedan sov vi tills fyra ungefär, sen lånade jag babys cykel o cyklade till farmor, för pappa fyllde igår, så vi firade han idag, eller bara några.. Patrik, daniel, farmor jag och pappa åt en massa gott osv =)) Helt fucking nervös, är jag nu! Vet inte ens vart det är, but no worry, farsan skjutsar mig dit, men fan.. om dom frågar , Vem är du? " och en massa. Får se om jag vill ha jobbet, men det verkar vara ett soft jobb faktiskt, helt klart. Eget kontor och allt! För grymt. Men endå nervös ... gush? .. aja, kom nyss hem,  helt sjukt vad jag saknar älskling redan! Puss


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI - Uppsalas Grymmaste Blogg!

hejsan, allt bra idag? :)

2010-09-21 @ 20:53:59
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0