100920

Hellu, åkte till min gamla skola idag o träffa natta, skulle hämta ut mitt slutbetyg men kunde inte för kärringen orkade inte, hon skulle la ut o röka? hmms .. Men iaf .. Sen såg min gamla mentor mig han ba : men är det inte gamla elin rapp :D  du har inget smink idag :) " Haha , yeah (H) ..
Sen så gick jag och natta till leszek, och där var också mahad. De var nyvakna xD .. Sen var vi där i någon timme, de skulle spela fotboll `? Så jag gick till natta, och hon bakade kladdkaka ;D .. Som vi åt nyligen.
SKa snart hem till leszek och mysa, sen ska han iväg o jobba men då ska jag fortsätta o va hos han & sova , moha! :D Tills han kommer hem på morgonen, tihi. Men iaf. Nu ska jag sluta o skriva, men blev tvingad av natta att skriva blogg xD Pussadjöö! / elly


Grattis pappa på 41 årsdagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0