100916

Hejhej, kom nyss hem ifrån arbetsförmedlingen, bara ett info om jobbgarantin som jag nyligen råkade gå med i? men de e la bra eller?
Så ska dit igen på torsdag klockan 10.15 med mitt slutbetyg ;d .. Så på måndag ska jag till min gamla skola o hämta mitt slutbetyg som jag eller far har råkat slarva bort .. icke bra det ;) så då blire väl å träffa natta en snabbis då med.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan gö nått litet o äta så jag får i mig nått idag iaf, sedan kanske nån film elle helt enkelt chilla. Ikväll vid 8 tiden kommer jag dra iväg till älskling, fast han slutar ju jobbet vid tolv i natt .. Men jag ska vara där tills han kommer hem ;) för annars blire för mörkt, att dra dit, men har iaf cykel så det blir jätte kalas bra ;) så blir o sova där , myspys! & imorgon ska faktiskt han sova hos mig :D <3

Men nu tänkte jag dra in lite bilder jag och elin tog i toan i kina muren idag för att förvränga tiden, aa för skulle ju på möte klockan två och vi blev klara med allt vid 11 -.-
Förresten, man kommer nog sakna gruppen i kursen lite grann ;) var ju somsagt sista dagen idag. De här tre veckorna har gått lika fort som blixten och har faktiskt gått bra och varit roligt :)

Idag så säger ena personalen för hela gruppen när han hör mig och elin skratta och snacka som fan medan de andra sitter tysta och glor typ ...
- Kan inte ni skratta och prata lika mycket som elin och elin? de pratar och skrattar ju hela tiden :) ;)

Haha lite småkul! Sen skulle jag och elin typ gå på toa, så vi skulle gå ut ur rummet, jag går genom en smal väg och elin tog den andra, ¨så säger jag framför alla "Kunde du inte komma igenom denna väg eller ? ;)" hon bah : fuck you jävla fitta ;D " hahaha . för kul.






skön bild på elin hahahah! ^^

Kommentarer
Postat av: julia

åhh. älskar den där stilen på badrum, de e så sjukt snyggt!

jag har precis startat en tävling i samarbete med de välkända företaget simplesmile. som vinnare får du en produkt hemskickad till dig som ännu inte e lanserad. något för dig ? kika in på direktlänken http://magnific.se/2010/september/utkast-sept-15-2010.html#comment



julia

www.magnific.se

2010-09-16 @ 18:44:23
URL: http://magnific.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0