100914

Jag har världens finaste och bästa pojke, visste ni det? hihil. :*

Kom nyss hem ifrån kursen ;b Gick även till komwux och hämtade blankett, ska plugga om engelska B ;b börjar i nov, men ska skicka in ansökan i veckan + betyg ;b ..

Iaf, igår var en underbar dag, drack med älskling och hans o några av mina vänner. för underbart o kul, somnade sent .. och gick upp as tidigt, vaknade av tusen väckar klockor + sms av eliiin xD


skriver mer sen när ja har nått kul o skriva. puss .. btw, gjorde illa tummen igår :/ på vänster handen..  fan kan inte ens röra den :( vene hur jag jämt lyckas :/ ..


imorgon fyller min lilla syster 13 år, en stor flicka blir hon. Så blir o fira henne då hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0