100913

Tjabba Tjena Hallå! ^^

Haha iförrgår när jag pratade med emma, så bestämde jag och hon mycket :) .. T.ex att det blir inflyttningsfest snart och då ska JAG och killen komma ;)  och sånt ni vet, planerade det utan han ;) fast sa det till han senare och han ville följa me så ^^ sen bestämde vi också att det snart blir 20 års fest för en och att ja och älsk kommer då med ha ha ;D ^^

Mie frågade häromdagen när jag och älskling skulle komma upp å hälsa på, hon sa att nästa helg eller helgen efter skulle funka utmärkt. Så har pratat med älskling nu och han tycker att helgen efter skulle funka bra, då skulle han få ta ledigt från jobbet dock, men då har han fått pengar :) .. Låter bra de, ska bara ringa mie och kolla läget, så det gick åså, annars fixar de sig på annat sett endå ;) känner somsagt folk där ^^ Men kul med en liten resa tillsammans.

aja, sitter här med en cancerpinne i käften och kollar runt lite. Bussen går ungefär vid 08.25 .. Blir perfekt de, börjar klockan 9 idag, tiden har gått snabbt, bara denna vecka kvar ;o sen får vi somsagt se vad som händer, skönt med lite ledigt men jag söker ju jobb samtidigt iaf, så tro inte att jag sitter hemma och sover bort hela dagarna inte, har rätt så mycke möten oså också ^^  men hoppas jag får ett speciellt jobb jag sökte häromdagen som verkade helt jäkla great alltså.

idag så slutar vi klockan två.. efter det hoppas jag att min pöjk kommer till mig, han sa att han ska försöka hihi.. sen efter det blire väl hem till han med typ adam elias mattias david och såklart bejb ;) sitta och dricka lite och umgåss helt enkelt :*. Blir för bra.



you´re everywhere to me
and when I close my eyes it´s you I see
You´re everything I know that makes me believe.




Puss på skinkan! / eran.


Kommentarer
Postat av: felicia

när ska du bytas header??<3

2010-09-13 @ 08:32:25
URL: http://feliciarydins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0