100912

Hey! i går var de sådär .. helt enkelt.. Carro kom till mig, de var kul o prata med bruden! :) <3 Sedan kom typ david ertan elvis emma bp linn robin och två snubbar till. Visst de var kul lite allt i från, ibland , ibland inte.
Haha linn e så skön, vi åkte ner till macken och tänkte köpa cigg .. Och linn kollade poå godis så jag ställde mig i kön och då skriker hon efter mig : TRÄNG INTE DIG FÖRE I KÖN " hahahahaha, han som jobbade fick ett gott skratt ;)

Sen så vid 6 på morgonen åkte jag till älskling, vi fortsatte dricka lite ;o och somnade vid tolv på dagen och  sen sov vi till bara 4-5 ? så jag lär ju somna bra idag. Stackaren är sjuk! =( <3 krya på dig älskling.

Sen titta vi på film och nu för nån halvtimme sen kom jag hem ! ;) .. Ska duscha sen sova tänkte jag, imorgon kurs igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0