100909

KOm nyss hem, var o åt pizza med lilla elin (; .. Ska strax hoppa in i duschen och sen sova i någon timme elle så, sen får vi se om jag träffar elin, älskling & elias ikväll (: ..

Igår var en mys dag, jag träffa elin och vi tittade på skräckfilmen hush, helt okey faktiskt. Sedan så kom älskling o hämta oss, utanför satt adam och elias. Så vi trippade iväg till oxhagen, lullliga och glada, fast aa elin drack inte såklart. Sen var vi där, och lyssnade på mina låtar ha ha. sedan efter några timmar stack dom! Men jag sov kvar hos älsk, sen däckade vi? och  vi vaknade vid 7 , pigga och glada ha ha .. Sen stack jag iväg till kursen.. Och vi hade en föreläsning, riktigt bra och spännande var det. Sen sluta vi vid halv ett, och då åkte vi o käka pizza.

NU ska ni få se på videoklipp ifrån igår. Ena är när ja och hon flummar som vanligt, och andra e när jag står ute o röker, medan hon står där inne och filmar mig och flummar för sig själv xD ..



 

Här kommer också två bilder på oss så som vi såg ut ;D




Hejdå, hörs lite senare. Nu blire duschen! :)

Kommentarer
Postat av: vaneza

Hej svara gärna på min veckans fråga på bloggen skulla va as snällt! Fin blogg föresten

http://vanezavergara.blogg.se/2010/september/veckans-fraga.html#comment

2010-09-09 @ 18:57:55
URL: http://vanezavergara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0