100905

hejsan :) .. Kom nyss in, var ute och tog en cigg med elias och älskling, o snacka om gårdagen som blev fett lyckad .. xD.

Det var typ jag älskling elias matias carro ida emma och linn som var hemma hos mig och tog de lite lugnt osv! :) Vi satt och drack, spelade lite spel, snackade och hade de så otroligt mysigt. Sen blev alla lite för fulla, iaf ja & älsk haha. Han satt en hel del o snacka med min fader. Så dom blev väl typ bästa vänner? iaf almost haha xD
Men det är juue alltid bra de, + alla som kom hit gick ut o hälsade på pappa, vilket är bra, för då vet farsan vilka som kommer hit etc. Men iaf, nu måste jag nog slänga mig i duschen och sen försöka göra läxan jag har tills imorgon som jag hade glömt bort.. hur fan ska jag göra den? åh.

aja, lyckad kväll igår iaf, men älsk kommer till mig på tisdag igen, då ska han sova hos mig. Sen kommer säkert elias och gör oss sällskap också.  =))  men hade. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0