100902

Igår eftermiddag elle aa kväll gick jag hem till eliin,  sedan tog vi hennes cykel ( jag fick skjutsa xD ) blitt nån jävla taxi va ;) .. Cyklade enda till oxhagen där älskling bor, dit kom även elias. SÅ vi tittade på the bounty hunter och flumma riktigt ordentligt :) .. och mycket prat. men mys var det iaf kan man lugnt säga =))

nu sitter jag hos bajb, jag sov öveer här.. Ska typ röka upp , sedan ska jag gå och sminka mig och sen ta bussen som går 08.14 till rese och möta elin... slutar klockan 3 idag.

Imorgon fyller älskling år, då blire fest hos honom :) jag kommer hit med några vänner då jag med. massa mys, sen på lördag ska han sova hos mig för första gången hihi ^^


puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0