1 september 2010!

Hej alla söta!

Hur är det med er idag då? med mig är de bara bra, rätt så trött så funderar på att lägga mig och vila lite innan jag ska iväg till killen.

 

Idag gick de bra där borta vi är ;d .. höhö. Föreläsningar hela dagen :/ på förmiddagen var de så otroligt tråkigt eftersom vi var så hungriga, fick ont i röva av attt sitta stilla i typ två och en halvtimme... Sen fick vi lunch så jag och elin åt kycklingsallad, massa gott :) .. Sedan så hade vi en till föreläsning på mindre än en timme, men den var faktiskt riktigt kul :) och intressant, så då höll man iaf inte på att somna xD och en massa skratt har de vart idag med, men det går inte en enda dag utan  att elin och elin skrattar ;) våran humor klår iaf allas , punkt slut! =)) .. Och i det rummet där vi har en massa föreläsningar, det måste va nått knas med rummet? eftersom jämt och ständigt ska de hända något så att jag och elin skrattar och skrattar och de går inte att sluta med det heller? ;o jag och hon kan dra värsta sämsta skämtet men vi asgarvar, och måste typ kolla bort för att inte fortsätta ;o haha men det är iaf riktigt kul :) nej nu ska jag sluta snacka, & gå till sängen som väntar på mig, & sova i någon timme :) sen ska tydligen någon ifrån arbetsförmedlingen ringa mig o snacka? någon som försökt få tag på mig en längre tid utan att jag vetat om det, hmms.. aja., cya losers. <3




Summer has come and passt, the innocent can never last. Wake me up when september ends.


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; tack för kommentaren men tyvärr är jag nog ute sent för din frågestund tyvärr =/ får vänta på nästa =)

2010-09-01 @ 18:49:40
URL: http://liasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0