Trick or treat!

Hallåhalllå :) jag och elin vaknade, sedan drog vi iväg till stan, hon köpte skor och lite småsaker, o jag köpte en cardigan, tröja ( Trick or treat ) och vantar :) Sedan åt vi bakad potatis, och mös riktigt, as kallt vare också, sen blev vi arga på busschauffören, som var helt fuckedup :S .. Sen nu har jag precis duschat, fick tillbaka min mobil nyss btw, elle fick ut en helt ny, samma sort dock ^^ för soft.


Seriöst, omogna kommentarer, vill ni något skriv era namn istället för anonym, fast jag vet dock vem de var som kommenterade, en 19 åring som e ful som stryk o beteer sig som en 9åring .. väx upp för i helvete, vill du något, ta kontakt med mig! idiot!


Släktträff imorgon :D träffa massa släktingar, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0