The holidays?

Igår natt kunde jag inte somna :/ för hade ont i kroppen, kände mig varm men frös så ordenligt mycket endå, så kurade ihop mig i täcket o drack te o försökte sova, men icke sa nicke.. :/ .. Men tillslut, vid 4 somnade jag, men vaknade halv 5, jätte snuvig å allt :c .. iaf, sen somna jag igen.. Men fortfarande förkyld, ont i kroppen, känner mig seg & sliten o varm/kall på samma gång, o illamående.men börjar bli bättre känner jag iaf :) .. Men inte så stort sug efter mat hare vart idag :/ asch då! Vart hos moder idag o träffast syster, följde med till musikcafé till felicias skola .. en stund, Sen har vi mest slappat framför tvn med lite gottis, snack och allting :) Jätte mys de iaf..



Imorgon ska ja kolla om jag fått mina jädrans pengar ... behöver fan betala mina två räkningar jag har... börjar bli brådis!! Sen lägga undan lite ;) o sedan kanske shoppa någon tunika? stort behov av det nu :( .. Men iaf, sen ska jag gå vidare till Komwux, och se när de har distans plugg i engelska igen, ^^ För har ju äntligen fått mitt slutbetyg! tackar, efter 4 veckor, så sega är dom .. Ska ni ringa till er skola om typ slutbetyg, ring 4 vckor INNAN ni behöver det, o be om ;) Då får ni de nog lagom, jag ringde en vecka innan, men fick 4 veckor EFTER jag behövde de :/ iaf, så deras fel om jag inte kommer in på några månader :c men måste plugga upp engelskan för att kunna plugga vidare senare när jag känner fört, alltid bra :) .. iaf,  nu ska jag fixa min frontieville i facebook ;) Sen återgå till tvn där jag ska fortsätta se "The holidays" .. En film jag aldrig tröttnar på, älskar att ligga i soffan här hos moder o se den, alltid lika bra o spännande. Puss på er, ha en jätte bra tisdagkväll.


Kommentarer
Postat av: angelina

SVAR: skönt:)

jo det är bra:)

2010-10-27 @ 07:26:35
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0