texting...

Hejsan sitter o tänker lite.. o tittar på How i met your mother, ovanligt eller? ska nog slagga snart, Börjar bli riktigt trött. oooo ska sova riktigt länge också! Ville att min älskling skulle komma efter jobbet men han orkar nog inte för de blir ej så, men tror ja o han träffas imorgon, får allt se.
Har berättat stora nyheten för mamma, hon blev glad men chockad. Gick bättre än vad jag trodde faktiskt, lite nervöst kanske. Jag ska berätta för pappa sen när jag känner mig redo, haha elle nått.. tar en dag i tagen somsagt ;) .. men jag ska, jag lovar.. Snart snart.. han kommer nog ta de ganska bra han också? Eftersom han var väl typ i samma ålder.. aja, jag ska inte berätta för mycket för er än..  not yet not yet! Men det kommer, snart så ska jag berätta för er också, men först måste pappa få veta, hur fan ska jag säga det? gash! Jobbigt läge...Men det ordnar sig, allt kommer ordna sig :) ..

aja, tänkte bara skriva ett snabbt inlägg iaf... Men vi höres imorgon. Puuuussar! / elly.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0