skämt.

Har tråkigt, tänkte skriva ner några skämt jag hittade från en sida :) ni har säkert hört dom förr.. menmen ;D jag skrattar iaf åt dom ;)


Polisen stoppar en bilist.
- Jag skulle vilja gå igenom er bil!
- Javisst, men är det inte lättare att gå runt den?


Lille putte fick en hemmuppgift från sin fröken. Han skulle anteckna de första orden familjemedlemmarna sade till honom.
- Imorgon är det din tur, Putte. Sade lärarinnan.
Putte gick hem för dagen och gick in till sin mamma i köket, som stod och diskade. Putte skrämde henne så att hon tappade en tallrik.
- Fan! Skrek hon. Lille putte antecknade ordet.
Han gick in till sin pappa och började prata om vädret.
- Håll käften! Sade hans pappa, som var upptagen.
Putte antecknade och vandrade vidare till sin systers rum. Hon lyssnade på musik.
- Na na na na. Hon nynnade till låten. Han antecknade det. Han gick in till sin lillebror.
- Batman! Skrek han.
Nästa dag i skolan var det Puttes tur.
- Varsågod, sade lärarinan.
- Fan! Sade Putte.
- Vad säger du?
- Håll käften!
- Nu går du till rektorn!
- Na na na na.
- Vem tror du att du är?
- BATMAN!


Pappa följer Per till skolan första dagen och säger:
- Du behöver bara gå i skolan tills du är 16 år.
Per börjar gråta och frågar:
- Då kommer du väl och hämtar mig?


En kvinnlig hjärncell kom fel och kom in i en mans hjärna. Det var alldeles tomt och mörkt där inne.
- Hallå? ropade hon men fick inget svar.
Hon gick längre in i hjärnan.
- Hallå?
Hon fick fortfarande inget svar. Då bestämde hon sig för att gå så långt in och ropa så högt som hon kunde.
- HALLLLÅÅ!?
Då hördes ett svar långt, långt nerifrån.
- Hallå? Vi är alla här nere!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Mekko!

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken (döskalleringar och massa annat snyggt) , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

2010-10-01 @ 22:34:23
URL: http://mekko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0