päroncider utan alkohol i?

Hejhallå! Idag träffade jag mormor på stan, jag fick en liten för stor men endå jätte varm vinterjacka, som kommer att behövaas att använda rejält nu i vinter, t.o.m redan nu.. :) Sedan fick jag en liten tröja, som var fin, tänkte faktiskt köpa den själv först men hon sa att hon kan betala den så :) .. riktigt snällt, sedan åt vi lite god mat och pratade en massa, träffade Fredrik också så vi hälsade o pratade lite. =)) ..
Sedan gick vi till swedbank, och där tog jag ut kontoutdrag, och sen åkte jag hem.. När jag kom hem gick jag och la mig på direkten typ, för trött var jag.. Sedan vaknade jag vid 5 och då gick jag ut på en rätt så lång och skön promenad runt vivallaringen, trore är ungefär 4.4 km runt? så en bit iaf, börjat gå sådär nu, gjorde de igår och iförrgår med.. Jätte skönt! :) Så kom hem för kanske 5 - 10 minuter sedan. Nu blire att vänta tills maten e klar, så medan blire o se på how i met your mother, ska kolla om de finns andra filmer att se senare också.. Sen kanske träffa någon kompis, vi får se hur de blir med de, de flesta ska ju somsagt festa idag o de ska ju inte jag.. Men jag kan gärna följa med, men ska inte dricka något. Men inte så kul o bara följa med o titta på kanske xD men får se om de blir något, annars sitter jag bara hemma o myser med mig själv ( kan misstolkas ) .. men typ filmer, lite gott kanske, och så! Upp tidigt imorgon igen, för ska till min kära moder, sova där tänkte jag. Älskling kanske ska med en stund, ska äta middag där? och mysa, beccis kommer dit också, och mormor, felicia kommer redan vara där. Men iaf, vi höres kanske lite senare. Pussss på er.!

Kommentarer
Postat av: olivia

fin blogg du har :)

2010-10-15 @ 20:21:38
URL: http://oliviaacarlsson.blogg.se/
Postat av: linni

Fin blogg :)

2010-10-15 @ 21:03:15
URL: http://www.linnic.com
Postat av: Fanny

Åh, HIMYM är ju verkligen en av de grymmaste serierna :D Och jodå, man kan festa utan alkohol! :)

2010-10-15 @ 21:25:31
URL: http://fannyahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0