old pics.


å sjukt vad jag saknar min älskling, redan!! Vi ses jätte mycket o allt dedära, men så fort jag är utan han så får jag världens klump i magen som säger att jag vill träffa han på en gång!  Men vi ses ju snart igen såklart ;) bor ju bara minuter ifrån varann ha ha ! <3 Älskar dig mest av allt iaf.



Sitter o tittar på how i met your mother, tänkte se några avsnitt i datan hiih. Tänkte kanske se typ alla serier och avsnitt? : ) Rätt så bra faktiskt. Puss på det då! <3


Tänkte bjuda på lite minnes bilder! :) Inte så många. Men hittade dom på en skiva nyligen.




De var roligt när jag ramlade på emmas huvud ;) undra om hon fick nackspärr? ^^




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0