Natt<3

Sitter här med Elin ;) Har svullat oss lite kanske`? sen snackat massa skit. Ska snart få skjuts av Tobbe A till macken, så att ja och elin kan köpa lite godis och coca cola kanske :) .. Myspys <3 & jag saknar min älsk men han kommer till mig imorgon efter jobbet, förbra <3


Jag och elin ska iaf mysa med godis, tjejsnack, kanske film o sen sova (; ..

Har inte så mycke att skriva just nu för vene direkt vad man kan skriva, stör mig däremot på personer som ... ja hur ska man förklara? som är negativa hela jävla tiden, speciellt när det hänt sin kompis något riktigt kul. menmen, jag menar inte en person direkt heller, Utan de kan finnas flera, och vad som hänt tänker jag inte dela med er nu, inte än inte.. Det kommer med tiden, nej men ni kommer få veta snart :)


iaf, ha det bäst. PUSSS och kram sötnosar.




Om jag ska vara ärlig, så känner jag mig riktigt jävla röksugen nu, men måste verkligen försöka sluta. I have to.. Alltså igår, mådde jag typ illa av att röka? vene varför men de var knappt gott, räckte med två-tre bloss så var jag nöjd, men nu .. har jag itne rökt på ett tag så är riktigt röksugen, menmen går väl över med tden, kommer dock äta hela tiden + vara på rätt så grinigt huör, ibland iaf .. Så ta inte illa upp ;)  äsch, nu ska jag elin och tobbe A till macken. Ha de bäst. Puss


Kommentarer
Postat av: bbs

hejj, vill du ha gratis makeup lr presentkort att handlar i kicks lr nelly, hm ? registrera dig här genast http://www.gratismakeup.se/?r=246763

kram

2010-10-06 @ 01:38:04
URL: http://babyshakur.blogg.se/
Postat av: Johanna

gud så söta!

2010-10-07 @ 14:24:45
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0