How i met your mother?

Efter några timmars mys med världens bästa älskling, så ska jag titta på How i met your mother! FÖRBRA SERIE!!! Jag älskar att bara ligga o kolla på min älskling, jag märker mer o mer för varje dag att han är den rätta och att det är han jag älskar mest av allt, och att han alltid kommer att vara min favorit!
Tittade också på nya avsnittet av one tree hill idag.. Säsong 8 episode 5! Kan säga att de tappat greppet lite lite, ibland men fortfarande kalasbra! :) ..
Funderar på att lägga in videon jag gjorde till mitt projektarbete? Kommer in i nästa blogginlägg isåfall. Puss!
och kom ihåg, JAG gjorde den, inte emma.. jag vart bara tvungen att skriva hennes namn också för de skulle se dumt ut på redovisningen annars .. menmen :)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0