Hope and faith.

Hej, vene om ni tycker mina inlägg är intressanta? men annars, så kan ni jätte gärna få säga något som ni tycker att jag ska säga eller göra så att min blogg blir lite mer intressantare, för skriver somsagt nästan bara om min vardag typ, vene riktigt vad man kan skriva om annars! Men imorgon, så kommer jag ta mycket bilder med mina älsklings syskon och min älskling ofcourse.

Jag är också trött på lite folk som man inte kan lita på längre, man säger saker i förtroende och det bara .. hmm vad ska man säga? spolar ifrån sig det man sagt elle säger eller gör? om ni förstår. Men jag bryr mig inte, finns i alla fall många på min sida och som man också kan lita på, eller många & många vet jag inte ;) Joo de finns många vänner, men få riktiga vänner som alltid finns för en o ställer upp , + min älskling såklart.

Nää nu ska jag typ titta på ett nytt one tree hill avsnitt, säsong 8 episode 3 :) .. Sen ska jag väl chilla, kanske ta en dusch, och sen vidare o träffa elin i think..


Dagens låt!


Tycker ni om coach carter filmen? då lär ni tycka om denna låt :) den e faktiskt riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0