101028

Hejhej :) .. Precis duschat typ, o tog på mig en typ tunika? en ny, som jag fick av moder igår ;b .. :) & leggins till dårå. Gjorde lite gröt förut, fick värsta julstämningen ;) föör gott var de, medan jag tittade på program på tvn.
Iaf ska snart te älskling, han sover men jag ska tydligen väcka han tycker han :* De blir brabra.
Blir en massa mys ikväll. kanske ett par kompisar kommmer till han också, då blire isåfall film o allt sånt mys :)

iaf, trött på onödiga anonyma kommentarer, våga stå för vem du är! Fast dock vet jag redan vem de var som kommenterade den där onödiga kommentaren, Hon börjar på L och slutar på A! Största lögnaren i universum haha, Hon och jag var vänner förut, men hon ljög för mig varje dag för att hon trodde att hon fick status eller? Vet inte varför men iaf, det går aldrig bra i längden, så sa upp kontakten med henne när hon skickade de dära dumma smset. Hon verkar avskyra barn eftersom hon sa dära. Usch på henne, patetisk människa är vad hon är :) .. Känner jag henne rätt så får jag en kommentar igen i bloggen, av henne dårå..

Aja ska kolla lite till o sen gå till bussen :) .. Pussadjö!

Kommentarer
Postat av: Cissi

fin blogg du har! :)

2010-10-28 @ 13:12:56
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Lucas

Var med och tävla om ett par korsörhängen från sarasdesign.se på min blogg om du känner för det :P

2010-10-28 @ 13:41:56
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0