101027

Ska se nya one tree hill avsnittet nue :) ,. Om den funkar dock? Är fortfarande hos moder, åker nog hem imorgon skulle jag tro :) .. iaf, var och ansökte om en plats i komvux förut, Distans engelska B som jag sagt tidigare.. Kollade också om jag fått pengar, men icke sa nicke ... När fan ska jag få dom då? Måste betala räkningarna vafan .. aja .. Hoppas jag får dom innan fredag iaf. Snackade med min typ handledare i arbetsförmedlingen, om hon hade skrivit att jag vart i MVC den dagen jag egentligen skulle på möte, å de hade hon gjort, så då lär jag ju få pengarna mycket snart tycker jag ... :/ aja.. Hoppas hoppas hoppas dårå! ;)

iaf, nu blire o se deet efterlängtade avsnittet av one tree hill, hoppas den filen funkar bara.. Sen vänta tills moder kmr hem, och sen äta nått gott hoppas jag, börjar bli hungrig xD .. Puss och kram <3



Imorgon är de tre månader med älskling ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0