101025

fick ett sådant kul sms ifrån en psykobrud :S .. Alltså, okej jag var grov i munnen men de kanske man är när någon smsar mellan 10 - 20 sms per dag fast man bett människan att dra åt helvete , för att man ej vill ha något mer med människan att göra, men istället skickar hon 10-20 sms, så d¨svarar jag kanske på ETT , för att jag blir riktigt förbannad... Vill ni se vad hon sa ? den patetiska äcklet!!
"Föd aldrigh den där barnet, gör abort  för barnets bästa, du får säkert missfall ändå".. Säger man sådär för att jag kallade henne psykisk störd och trög? jag kallade henne dedär för ATT, hon smsade mig som jag sa tidigare, fast jag bad henne sluta, hon fortsatte & fortsatte & fortsatte hela tiden, då är man riktigt psykisk störd. Ser jag henne har jag stor lust att ge henne en stor fet käftsmäll! Menmen, vem vet ;) Iaf, hon gjorde mig & Leszek riktigt arg. Inte vårt fel att hennes liv är tragisk och att hennes kille bara vill gifta sig med henne för att få tillstånd att bo i sverige, haha vem som hellst fattar de :P Iaf vi svenskar ;) aja ska inte yttra mig något mer, men människan har speciella problem och borde söka hjälp i psyket! eller har jag fel? nejnej.. iaf nu ska jag och leszek vila lite, för han ska upp o jobba inatt, så blir o vila lite. Sen får vi se vart kvällen leder, imorgon blire o sova hos mamma och syster iaf. Puss och kram / eran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0