101020 - cinema tonight!

Hejhalllå! :)

Har ätit lite, ska sminka mig o fixa mig lite o sedan iväg o möta elin, ska umgåss lite, sedan iväg till stan o gå på bio :) blir buried, kan va riktigt bra eftersom de jag har cellskräck och de handlar mkt om de xD & sedan blire o sova där, förmys! Massa bs, oså, kort tar vi nog också (; längesen man sminka sig därför vi ska gö de idag hah.
Var i mvc förut idag... =)


Tittade på oth nyss, för bra var det :) haha avsnittet handlade om halloween! ;) .. När firas det här? är det den 6 nov eller? om någon vet vore jag tacksam om någon kunde slänga iväg en kommentar.

Hittade förresten 700 kr i min sparbössa som pappa sa att han lagt dit, varför har han de ;o aja, väldigt snällt iaf ;)


Hörs sen , puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0