101017

hejsan, har precis duschat. Var ute och gick på en rätt så lång promenad med morsan o hennes vän.
Gick väl en promenad på ungefär en timme, så de känns lite i benen tycker jag.. Hoppade sedan i duschen o nu sitter jag o dricker jordgubbste! :)
Börjar bli lite småhungrig? faktiskt .. blir vä'l något snart ;) .. Ska väl hem till pappa i eftermiddag, vill inte åka hem för sent heller, inte när det börjar mörknar iaf :c .. För alla våldtäkter som varit.. var t.o.m en våldtäkt igår natt, elle antagligen, det är obekräftat ennu.. jag och moder såg alla polisbilar i full fart + att vi hörde att de skett en våldtäkt, men märker väl snart när de blir bekräftat.. fyy vad äckligt iaf, sker ju varje dag nu :S .. Läste också någonstans att Örebro är våldtäktsstaden?? mer än vad jag visste, men nu .. ja nu är det verkligen den äckliga våldtäktsstaden! uschdå! aja .. Får åka hem innan det mörknar iaf, ooooh vill träffa min älskling nu jue :/ men han sover, för han jobbade natt. Pusss och kram.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hejsan, jag har en frågestund på bloggen. Skulle vara gulligt om du ställde några frågor :)

2010-10-17 @ 15:31:23
URL: http://musikmongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0