101011

Hej, inte gjort så mycke idag så inte alls mycke o skriva etc. Men iaf, vart ute lite o träffat folk åså, alltid lika kul :) ..
Tittat på lite How i met your mother avsnitt också, alltid lika bra. Nu sitter jag o snackar me folk på msn och lyssnar på bra musik, just nu spelas detta ur mina högtalare ; Survivor - Eye of the tiger! Lagom gammal låt but its still good.
Just nu får vi se vad som händer, lite smågrinig är jag också, men det tänker jag tyvärr inte ta upp här just nu!

och sen, varför måste folk klaga att man inte hör av sig, när de själva inte hör av sig :) bara en tanke, handlar inte om en speciell person, handlar nog om de flesta?

aja, ha en bra måndag! Imorgon blire o vakna, sedan gå en runda runt vivalla tycker jag, sen träffa älsk eller? dont know. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: johanna

En blogg om sex, kärlek, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :)♥

2010-10-11 @ 22:59:40
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0