101010

hej hade  en hur mysig som hellst, kväll med bejb igår. :) Vi såg först Rebound som var otroligt bra, och sedan såg vi den filmen som vi älskar Coach carter så båda filmerna får ett stort plus!! :)

Är riktigt irriterad också .. Igår när jag och älskling hade lagt oss för att sova så ringer hans mobil, en kille som frågar efter mig men både jag och älskling kände igen rösten, egentligen ska man inte nämna namn här, men jag vet att det är du Tobias  ;) .. Han bah : hej det är viktor " jag : eh? känner ingen viktor?" han : fan vad taskigt. aja hoppas du hade kul på efter festen igår " .. sen la jag på .. men jag borde fortsatt och lekt med han .. Men om det inte var tobias så var de någon han var med, för jag vet hur omogen han är :) .. Iaf, kul, för de första jag drack inte den dagen och för det andra vad jag hos älskling hela den dagen, så hur fan skulle jag kunna gå på någon jävla slags efterfest?  haha , börja snacka fakta istället era jävla loosers.. Men iaf, säger bara till dig tobbe och den andra som ringde, att väx upp nån jävlaa gång, visa att du e 19 år och inte 9 år, för de du håller på med, sånt höll man KANSKE på med i mellanstadiet, om man ens gjorde de då?
iaf, nu sitter jag här hemma och dricker mjölk och äter en god macka :) Ska väl kolla runt lite o sen kolla nån braig film! =)).. Älskling drog nyss till jobbet :( ack. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0