101009

hejsan :) .. Sitter här hemma o äter kyckling o ris, och dricker pucko ;) .. För gottans kan jag lugnt lova. Hungrig som en gris har jag vart. Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg..

Igår blev de en mysdag med älskling, matte, elias, emma , linn, & David :) Dom drack, men inte jag haha :D Men iaf, de var riktigt mysigt. Innan de så drog ja älsk och matte till älsk bror, men jag var rätt negativ för mådde jätte illa, så vi snackade lite, men drog rätt så snabbt. Men jag var mer tystlåten eftersomjag mådde tokigt illa, men klart jag snackade lite vafan (: ..  Pratat med dom förr ju, men då mådde jag bätttre o hade alkohol i kroppen haha.


Älskling kommer ikväll:) blir mys & film..


Men just nu ska jag  se om camp rock 2 är värd att se, annars blire hole in one elle någon film. Förresten never back down var kalasbra igår!!! tummen upp, verkligen sevärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0