101008

Hejhopp! :) Mycket besökare man har börjat få, känns helt toppen faktiskt :) hoppas ni trivs.

Kom nyss hem, var på ett "möte" .. Berättar mer om det sen..

Har nyss ätit lite,  ska väl se någon collage film, och sen vid halv 5 - 5 tiden typ , kommer älskling till mig, eller aa vi kan räkna med 6-7 tiden dårå ;) .. VI ska väl vara här o se någon film o prata lite, sen ska vi gå till honom :) .. & dit kommer väl säkert några av hans kompisar också, blir väl å umgåss lite o allt dedära! ;D

Vet inte vad jag ska skriva just nu, har inget vettigt o skriva haha :) .. Så de blir o se en mysig film, Ska se vad Never back down är för film, någon collage film iaf.. Stod det (: får se om den är något bra.

Ni andra får ha en superduper bra fredag! drick inte för mycket bara ;)

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

roligt när statistiken ökar :)

2010-10-08 @ 15:12:47
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad använder du för sminkprodukter? Någon liknande av det jag nyss la upp i mitt senaste inlägg, ur min sminkväska? :)

2010-10-08 @ 18:52:58
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0