101004

tja bloggen ;)  hahahaha. Nemen, .. aja, fan vad jag e irri då, känner att jag verkligen måste ha en jävla cigg, inte rökt idag WOHA, men vänta bara, jag MÅSTE ta en cigg närsom innan jag exploderar...

Igår slutade min mobil att fungera :S man kan inte ta emot sms eller smsa, men man kan ringa o ta emot samtal... Men det är sms som jag måste kunna göra, frö det är typ nästan mitt liv hah .. Fan vad sne jag blir :S så blir väl å lämna in den typ imorgon då elle nå? så man kan ej smsa mig iaf :( .. fuckit, igår när jag verkligen behövde den så blev de så ... menen, vad ska man göra? var så nära på att kasta mobilen över balkongen ( efetrsom jag e hos moder ) .. aja, sitter å väntar på att älskling ska vakna & typ ringa mig? .. för han skulle ju till stan å då skulle vi åka tillsammans till han sen? .. men ringer han inte om en timme högst, så drar jag hem så får han försöka nå mig på annat vis elle nått, men ska iaf träffa han sen, i hope. Bestämde vi iaf.

aja, inte på bra humör som de kanske märks. Puss och kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0