Tankar!

Ibland så kan jag känna att jag saknar mina gamla vänner, de gamla tiderna elle de som jag e lite osams med såatte... Jag känner också att de kan vara delvis mitt fel, eftersom det är ju inte en som bråkar om det är två? om ni fattar ? ;) Men egentligen .. den senaste personen jag bråkade med, min f.d bästa vän .. Det var ju faktiskt inte jag? det var mest ett stort missförstånd .. Fast .. han blev sur på mig för att han tyckte att han var mognare än mig? Det kan man ju säga är lite omoget, att bråka om en sådant sak menar jag! (; .. Jag började ju bli lite surig då också, när han bara höll på, så därför blev vi osams. Sedan vägrade han ge tillbaka pengarna som han e skyldig pappa... Men endå så saknar jag han, han e endå den personen som vet / visste mest om mig, och den bästa vännen jag hade. Men jag tänker inte be om förlåtelse, varje j*vla gång vi har tjafsat eller bråkat så har jag bett om förlåtelse, jag har trott att allt jämt är mitt fel. Jo visst, någon gång har det säkert varit mitt fel, men inte varje gång. SÅ det har jag tröttnat på, han kommer inte be om förlåtelse, det vet jag. Men om han skulle göra de, visst.. jag skulle lyssna. Men aldrig glömma. Men jag ... tänker dock inte be om förlåtelse... Han fick alltid snedtändning på mig, varje helg i rad då vi festade, hur kul tror ni att det var egentligen på en skala 1-10? .. Han slängde runt på mig, puttade på mig, skrek på mig tills några tårar från min sida skvätte. osvosv.. Men alla gör fel någon gång, men kanske inte flera gånger i rad? jag har fått snedtändning på han också, de har jag.. en eller ett par gånger, men inte såhära.. Minns du i sthlm? innan gotland? Du var arg på kenny och micke för ett missförstånd?  jag sprang o hämtade dig, elle försökte... Du började bråka och skrika på mig istället, och började bära mig, slänga iväg mig o de. Du kanske kommer ihåg? iaf, ett exempel av de gångerna.. Eller gotland .. senaste , år 2010. Vi hade druckit, du började skrika på mig att jag ej lämnat tillbaka din mobil fast du snackade i den efter mig, dagen efter hittade du den under lite grejer i stugan. osvosv, bara några få exempel.Sen har vi inte snackat sen dess, sen jag försökte få tillbaka pappas pengar .. Förutom de gångerna du tjuvringt, elle aa antar att de var du? eftersom bara e osams med dig, men jag vene..Men EN gång Vet jag att det var du, hörde rösten, men var osäker, ringde upp dagen efter, och du pratade exakt som du gjorde, så det var du den där gången, det vet  jag till 100 %!
Ville bara skriva ut detta, för att säga, att jag egentligen saknar dig oerhört mycket, du var min bästa vän o allt detdära. Men det finns saker jag aldrig kommer glömma, men jag finns här iallafall.

Ville bara få ut de jag kände, för jag såg nyss lite gamla minnes bilder etcetc.

Men en sak är rätt, ALLA gör fel! Alla gör misstag, ett eller flera. Men i alla fall, var er själva, de kommer ni längre på! ;)



och sen vill jag också säga :
Jag älskar dig Leszek hoffman! Du betyder allt i mitt liv och du är världens underbaraste person, Du har alltid funnits för mig och jag ska alltid finnas för dig. You and me, we leave the world behind us! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0