superhero.

hej, sitter hos världens bästa älskling ;) han e på jobbet, o ja saknar han redan gash ha ha .. Vi gjorde mat förut, kyckling, ris o sås, ;) sjukt gott vardet. Medan vi åt tittade vi på paradise hotel, haha, hatar Rimon sådär sjukt jävla mycket! usch haha, och melissa med uschiamej.

aja, tittar på lite program på tvn :) laddat ner lite filmer som jag ska se hih, och sedan somnar jag säkert, sen kommer världens bästa väcka mig när han kommer hem efter jobbet, med en puss på kinden eller munnen hoppas jag på? :)

Stannar nog till på onsdag iallafall, då ska jag på något slags möte? ingen aning vad det är för skit .. men får väl gå dit o se vad det är för något, sen får jag väl berätta att jag e gravid o sånt, så det inte e något speciellt som håller på i all evighet, för jag vill också  plugga upp engelska B , men inte fått svar om jag kom in än? och sedan efter mamma ledigheten vill jag börja plugga som förskollärare eller nått liknande.. men får se hur de går, ska på mötet, o se vad det är för en grej jag ska börja på, elle va det nu var, no idea. Ska dit vid tre på onsdag i alla fall, så vill jätte gärna sova hos älskling tills på onsdag. För så fort man e utan han, så saknar man han som fan, Du är beroendeframkallande! ♥




Puss o kram !! ♥♥♥♥♥




Kommentarer
Postat av: BrotherHood

Nu på BrotherHood kan du köpa våra kalsonger, använda eller oanvända! Vill du få nya erbjudanden kan du följa vår blogg så följer vi antaligen din med. (Och att vi ens kommenterar här betyder att vi tagit tiden till att läsa din fina blogg)

2010-11-29 @ 22:48:04
URL: http://brotherhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0