Puss

hej, äntligen lyckats tjatat på pappa att fixa så man kan duscha osv, :) .. Så ska strax slänga mig i duschen, o sen torka mitt hår, och sedan knoppa till kojs! ;D Så otroligt trött har jag vart idag, men en mysig dag har de allt varit. Imorgon blire arbetsförmedlingen, något slags möte, kulkul, elle inte men iaf de går väl fort? Eftersom jag inte hann röra på mig idag så mycket, så ska jag försöka gå till stan :)) Kan ju va skönt med morgon promenad, om man bara tar på sig varma kläder. Sedan blire nog o träffa Elin en stund iallafall. Btw, äntligen började swedbank fungera igen, så beställt smyckena, de har dragit pengar ifrån mitt kort,  så hoppas på allt att allt ordnade sig o ja får smyckena om ett par dagar, Puss och godnatt vi höres imorgon.





Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin blogg du har! :)

2010-11-17 @ 00:13:03
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: lovisa

14:)

2010-11-17 @ 12:05:58
URL: http://iiisaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0