pics and video.

Här kommer lite bilder ifrån helgen, dom vi nu tog ;) tog dock inte kort på alla, vilket är synd, borde gjort det, Minneskort fifan. Hoppas de kan komma när jag fyller 20 år! :)
Bild på tröjorna jag köpte! ^^ Den vita är hur skön som hellst, o båda passar jätte bra o ser bättre ut på! :)



Min älskling är världens bästa älskling, ever. And i will allways love you forever and ever my baby.


Klart att patrik däckade först utav alla ;)


Fredrik och älskling i mcdonalds ;)


hahahahaha söt pappsen ser ut då, när han äter (;


Världens sötaste kattungar!


Söt min älskling är, han fick också en favorit där borta.


Sista kvällen däckade Patrik iaf på en säng han precis la dit, fredrik däcka så, och pappa med.
Men vid klockan sex på morgonen vaknade både jag nettan och älskling... Då låg pappa meed huvudet mellan fredriks ben xD han vaknade av att fredrik sparkade han på huvudet? Så pappa fick lägga sig på golvet, stackarn :c .. Sen låg fredrik o fes, o skratta hela morgonen, men han sov! Så jag och nettan fick väldigt svårt o sova, älskling med. Men sedan somnade vi och nettan gick upp o städade.. Gjorde fint till farfars födelsedagsfest typ.
Men vi alla vaknade vid 9 tiden för alla skratta o pratade och visa noll respekt för de som sov (;  Men jag fick dock solen i ögonen så var nog därför jag vaknade. Så hela den dagen var man lite trött o sliten. Men skönt i bilen sov man :) .. Nästa gång älskling, då ska vi sminka patrik som vi tänkte vah? ;)

Här kommer en liten video på katterna som busar, haha för söta är dom jue...


Btw, rösterna låter alltid helt jävla fail när man spelar in o pratar .. mupp då.




Kommentarer
Postat av: dannie

så lite så ;) Haft en fin dag ? PUSS

2010-11-08 @ 18:01:39
URL: http://dannies.webblogg.se/
Postat av: dannie

jodå ;) händer ikväll? PUSS

2010-11-08 @ 18:10:41
URL: http://dannies.webblogg.se/
Postat av: malin hammarström

lust att följa varann (: ?

2010-11-08 @ 21:52:22
URL: http://maaln.blogg.se/
Postat av: m&m

shit vilken söt kattunge!

2010-11-09 @ 01:53:29
URL: http://mmmkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0