lalala (8)

Men gud, tobias,  har jag sagt att inlägget handlade om dig? orka hålla på o kommentera  o tro att allt handlar om dig, världen cirkulerar inte om bara dig vettu.

Trött på att anonyma personer ska kommentera eller, aa de finns ju vissa som "tillslut"  använder sitt namn,  och tror att allt ska handla om dom bara för att man gör ett hat-inlägg ? vem vet om de ens handlar om någon? elle vadå någon,. de kan ju vara om flera?;) eller ingen alls ... eller nån helt annan person,  Men kan säga så långt som, eftersom du tog illa upp när jag sa "jag vet vem du är", men nämnde inga namn ... Så kanske du vet att du gjort fel trottsallt! ;)


Vad mer kan ja säga? pratar med min älskling just nu som jag ska träffa imorgon hoppas jag. <3 O ska väl säkert lägga mig om en stund, elle ska prata med han mycket mer tycker jag! ;) I alla fall,


Trött på örebro, vill fllytta ifrån helvetet gash ;b



oh har hittat så bra musik, vissa e gamla men minnen, o vissa e väl skapligt nya :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0