Kvällspromenad med caroline! <3

Hade tråkigt ikväll, för pristontale vägrade fungera :S fattar inte varför. Så caroline smsade, så vi tog en kvällspromenad, runt vivalla vid 10-11 på kvällen, pratade om en massa saker ! :) Sedan när vi typ gått runt hela, så la vi oss i snön, pratade, skrattade .. och sedan tog vi lite bilder dårå! :) Som kommer närsom! ;) Iaf de var kul o måste göras om igen! <3

Imorgon ska jag till mamma o syster, fårse vad som hitts på där. Puss!







Denna bild ser helt knasig ut! Vi typ låg i snön osv, men det ser ändå typ snuskigt ut? aja, inget vi gjorde med flit, men haha rolig bild iaf ;)


Btw, trött på folk som sitter hemma o klagar på att man aldrig hör av sig eller något, eller klagar på att man bara hör av sig när det är nått speciellt.. HÖR AV ER SJÄLVA DÅ FÖRFAN, JAG FÖRSÖKER SÅ ATT JAG SNART SPRICKER! och jag hör av mig o frågar om vi ska ses, men vissa kan ju aldrig . p.g.a andra saker .. aja! (; Kan säga redan här o nu, att jag inte vill umgås med folk som bara utnyttjar, som inte tycker om mig för den jag är, och som är helt enkelt lite falska av sig :) Menar ingen speciell person, Men tänk på det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0